15 юни 2016 г.

Ryanair недоволни заради нова стачка на авиодиспечери във Франция



Ryanair (Райънеър) отново се обърна към Европейската комисия с призив да бъдат взети превантивни мерки относно стачките на съюзите на френските авиодиспечери, които за пореден път "затвориха" небето над Франция, заради Европейското първенство по футбол. Ryanair са принудени да отменят 44 полета във вторник 14.06.2016 от и за Франция. Стачката се явява като номер 50 за последните 7 години и десета в последните 12 седмици.

Засегнати от стачката са големи авиокомпании.


Основните авиокомпании,които са засегнати от стачката са easyJet, Ryanair и British Airways. За да проверите дали вашият полет е засегнат от стачките, най-актуална информация може да намерите на сайта на вашият превозвач.

Обезщетение при стачка не се дължи, но Аероиск са до вас със съвети и информация относно вашите права.


Транспортният министър на Франция, Алън Видалиес споделя, че няма да има повече стачки тази седмица, но това за съжаление не означава, че няма да има повече в бъдеще. Ние от Аероиск се надяваме, че Френското Мнистерсвто на транспорта и Европейската комисия ще работят здраво, за да разрешат проблема и да спестят безбройните главоболия и огромни разходи на пътниците. За съжаление, обезщетение не се дължи при закъснение или отменен полет дължащ се на стачка, но ние от Аероиск сме готови да ви помогнем с актуална информация и отговори на всички ваши запитвания.

Полетът ми е засегнат от стачката. Какво да правя?


Въпреки, че обезщетение при стачка не се дължи, авиокомпанията е длъжна според наредби на Европейската комисия да предложи на пътниците връщане на стойността на билета ИЛИ премаршутиране до крайната дестинация на пътника с първият възможен полет. Някой авиокомпании търсят допълнително пари за промяна на датата на полета, което е изяло против изискванията на Европейската комисия. Ето защо е добре да знаете правата си при закъснял или отменен полет.

Ако следващият полет до вашата дестинация е на другия ден и летите от летище намиращо се на територията на Европейския съюз и авиокомпания е базирана в Европейския съюз, имате право на безплатен хотел и храна, осигурени от авиокомпанията. Можете да отиде в най-близкият офис на авиокомпанията и да потърсите правата си или да запазите касовите бележки от настаняването си в хотела и впоследствие на предявите иск за възстановяване на разходите.

Ако имате каквито и да е въпроси относно вашият предстоящ или минал полет, не се колебайте да се свържете с нас. Ние ще бъдем до вас, защитавайки правата ви на пътници.

© Аероиск 2019