20 февруари 2017 г.

Ето защо да НЕ приемате ваучери за обезщетения



На всеки 4-ти пътник се е случвало: седите часове наред безпомощни на летището, полетът ви закъснява, или дори е отменен, а може да са ви казали, че билетът ви е дублиран…. Независимо от причината, вие сте клиент и авиокомпанията е длъжна да се погрижи за вас. Кой я задължава ли? Регламент 261/2004 на ЕС.

И тъй като авиокомпаниите не са много щастливи от наличието на това задължение, много често се опитват хем да изпълнят дълга си пред закона, хем да не са прекалено ощетени. 

След дълго чакане, завесата се вдига!

На сцената се появява представител на авиокомпанията, който носи книжка с ваучери! Тъй като са много загрижени за вас, ви предлагат ваучер на някаква стойност, ако сте късметлии. Ако не сте късметлии, ви предлагат ваучери за хапване в кафенето, ваучери за намаление от следващ полет, ваучери за кафе и други подобни. Щастливи и доволни, че авиокомпанията мисли за вас, вие приемате! Кой не би приел безплатен обяд?

Само че обядът никога не е безплатен, както всички знаем!

Истината е, че когато авиокомпанията ви предлага ваучер, тя изпълнява изискванията по закон за ви обезщети. Вие, приемайки ваучера, се съгласявате, че сте обезщетени. Пито-платено.

За щастие, много хора вече знаят, че стойността на обезщетението, което ви дължат е доста по-голямо! Най-малката сума за кратък полет е 250 евро на пътник, а най-високата за презокеански полет е 600 евро на пътник. Авиокомпаниите не обичат да плащат тези суми и намират всякакви начини да се измъкнат от това задължение.

 

При какво обстоятелства НЕ са длъжни да ви обезщетят?

Само при форс-мажор, което в авиацията обикновено значи:
  • при лошо време
  • при “удар на самолета с птица”
  • при терористичен акт

Всички останали причини са по вина на превозвача.

Не се тревожете, СВЕТЛИНА В ТУНЕЛА ВИНАГИ ИМА.

Статистиката показва, че само 2% от всичко пътници търсят полагащите им се обезщетения. Останалите 98% по някаква причина остават на тъмно. 

Запомнете: ВИЕ ИМАТЕ ПРАВО НА ОБЕЗЩЕТЕНИЕ

  • Ако излитате или кацате на летище в ЕС
  • Ако авиокомпанията не ви е уведомила за отмяна/закъснение повече от 14 дни преди полета
  • Ако няма форс мажор

Вие имате избор. Ако приемете ваучери, се отказвате от правото си на обезщетение. Затова помислете добре!

Ако решите да си търсите полагащите ви се суми, не приемайте ваучери.


Можете сами да потърсите обезщетението си от авиокомпанията, а можете и да потърсите нас за съдействие.

 

Защо да изберете нас?

Защото ние не се отказваме да чакаме часове наред авиокомпанията да ни отговори на телефона, нито се отказваме при опитите за заблуди. Авиокомпаниите знаят, че сме сериозни и се борим до последно за правата на клиентите. Вече активно водим дела срещу няколко авиокомпании за забавяне на плащания на обещетения, както и за откази на обезщетения.

И добрата новина: не плащате нищо за нашата услуга, докато не получите парите си в банката. Тогава удържаме 20% комисион + ДДС. Ако не съберем вашето обезщетение не плащате нищо. Ако отидем на съд заради вашия случай, не плащате нищо.

Ако искате да разберете повече или пък предпочитате обясненията във видео формат, погледнете това кратко видео.

Ако пък сте готови да потърсите правата си, използвайте нашия калкулатор, за да разберете на какво обезщетение имате право.

© Аероиск 2019